Translate

25 Temmuz 2014 Cuma

KarmaKarışık DIY :D

Evvet arkadaşlar ben geldim.Uzuun bi aradan sonra yine sizlerleyim :D Nasılsınız?? Umarım iyisinizdir ve tatiliniz güzel geçiyordur.Yani benim gibi tüm gün evde oturmuyorsunuzdur inşallah :D Bu tatil kesinlikle geçirdiğim en sıkıcı tatil :( Önceki yazımda düzenli paylaşımlar yapmaya başlayacağımı söylüyordum ama bi türlü başlayamadım üzgünüm.Umarım bundan sonra kısa sürede paylaşım yaparım :D Bugün ne yapsak acabaa


Sanırım aklımda bi fikir varr :D 


Değişik saç yapımları , tatlı tatlı DIY'lar felan fena olmaz sanırım ha :D 



Bunu denedim kesinlikle işe yarıyor :D 






  
Şahsen ben ayakkabımı böyle bi riske sokmazdım :D Ya işe yaramaz da çirkin olursa ?!







İşte bunu yaptım :D Ama yılbaşı ağacı süsünün üstüne yapıştırdım CD leri hem asmalık yeri de oldu :D 




Ahh Ahh keşke saçım uzun olsa :(( 





Çok güzel olmamış mıı <3 

     




Not: Arkadaşlar lütfen yorum bırakın ve  sizi seviyorumm <3 ^.^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder